Czarny druk wypukły w nowej odsłonie

Twórca projektu zauważył, że logo jest eleganckie i nowoczesne, a tym samym nie potrzebuje żadnych, dodatkowych ozdobników. Umiejscowienie go na dole awersu wizytówki przełamało rutynę. Przywykliśmy raczej do tego, że gdy logo pojawia się na wizytówce samodzielnie, znajduje się w centralnej części. Tutaj mamy natomiast całkiem inny schemat.

Logo przeniesiono na dół, pozostawiając pustą przestrzeń. Jest ona alegorią wolności, nieograniczoności i dowolności. Kredowy, matowy papier pokreślony został czarnym, wypukłym i wypalanym drukiem. Z jednej strony może się wydawać, że czegoś tu brakuje, z drugiej natomiast dopełnienie stanowi rewers z danymi kontaktowymi. Wizytówki prezentują dwie strony medalu, jedną treściwą, a drugą będącą polem do domysłów. Obie są tak naprawdę świetne. Przedstawiają firmę jako markę, która przełamuje schematy, a to jest w tych czasach zawsze w cenie.
Źródło: www.DrukWypukly.eu